Coșul meu
Nu mai sunt produse in cosul tau
Deodorantul NIVEA Dry Comfort ofera protectie anti-perspiranta de incredere si asigura timp de 48 de ore reglarea transpiratiei, lasand o senzatie placuta de piele uscata. Pentru prima data, NIVEA a dezvoltat o formula cu doi agenti anti-perspiranti - sistemul Dry Plus ofera protectie de incredere timp de 48h si reglarea transpiratiei.
Reglare eficienta a transpiratiei – cu sistemul DryPlus si minerale.
Protectie anti-perspiranta 48h si ingrijire delicata de la NIVEA®.
Compatibilitate la nivelul pielii testata dermatologic.
Nu contine alcool sau coloranti.
Atentionare: Nu aplica pe pielea iritata sau cu leziuni.
DESPRE NIVEA:
NIVEA este cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezinta expresia inovatiei si calitatii superioare in sfera produselor destinate ingrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari si mai importante branduri globale. Manifestand mereu grija pentru oameni, NIVEA a ajuns sa fie, de-a lungul timpului, mai mult decat o marca de ingrijire personala, devenind parte din familie.
*Sursa: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand in categoriile: ingrijirea Corpului, ingrijirea Fetei si ingrijirea Mainilor; in ceea ce priveste valoarea de vanzare cu amanuntul, in 2012.
Reglare eficienta a transpiratiei – cu sistemul DryPlus si minerale.
Protectie anti-perspiranta 48h si ingrijire delicata de la NIVEA®.
Compatibilitate la nivelul pielii testata dermatologic.
Nu contine alcool sau coloranti.
Atentionare: Nu aplica pe pielea iritata sau cu leziuni.
DESPRE NIVEA:
NIVEA este cea mai de incredere marca de ingrijire a pielii, la nivel mondial*. Cu o istorie de peste 100 de ani, NIVEA reprezinta expresia inovatiei si calitatii superioare in sfera produselor destinate ingrijirii pielii, fiind unul dintre cele mai mari si mai importante branduri globale. Manifestand mereu grija pentru oameni, NIVEA a ajuns sa fie, de-a lungul timpului, mai mult decat o marca de ingrijire personala, devenind parte din familie.
*Sursa: Euromonitor International Limited, NIVEA ca nume global de brand in categoriile: ingrijirea Corpului, ingrijirea Fetei si ingrijirea Mainilor; in ceea ce priveste valoarea de vanzare cu amanuntul, in 2012.